Onverwachte stop

6 april 2019 - Bari, Italië

Laurens & ik zijn goed en veilig in Bari aangekomen. Helaas kregen we daar slecht nieuws omtrent mijn vader, die al een tijdje aan het kwakkelen is met zijn gezondheid. De situatie is nu dermate verslechterd dat ik morgen terugvlieg, Laurens zou sowieso maandag terugvliegen. Iedereen hartelijk dank voor het volgen van mijn blog en alle leuke reacties en wellicht tot een andere keer.

Laurens & Gerard

1. Mirjam Serry:
    6 april 2019
    Tja klote jongen maar t is niet anders. Pappa zijn toestand is zorgelijk. Xx
  2. Erna Wildschut:
    6 april 2019
    Ha Gerard naar voor jullie sterkte toegewenst! We hebben wel weer enorm genoten van je verhalen. Hartelijke groet van Jan Herman en Erna
  3. Ria Hurkxkens:
    7 april 2019
    Sterkte! ! Ik zal je verhalen missen. Hartelijke groet van uit Cenuenia in Spanje
  4. Friede Groenendijk:
    7 april 2019
    Heel veel sterkte toegewenst! Jammer van de voetreis, maar dit heeft natuurlijk de hoogste prioriteit. Ik wens dat het goed komt met je vader.
  5. Ria W.:
    7 april 2019
    Heel veel sterkte Gerard. Hoop op een goed herstel van je vader. (ik kan je blog lezen omdat ik even thuis ben, door omstandigheden) Een hartelijke groet, Ria
  6. Nineke:
    Hallo Gerard,
    Wat fantastisch dat je deze reis tot nu zo heerlijk heb kunnen beleven met je zoon! Nu ben jij weer de zoon van je Vader en zijn er even andere prioriteiten waar je als zoon niet voor wil en kan weg lopen! Sterkte
  7. Roel Seele:
    8 april 2019