16e dag, Neuvy-Saint-Sépulchre - Gargilesse

16 april 2016 - Gargilesse, Frankrijk

Schuilplssts voor lunch op regendagVandaag was mijn eerste echte regendag. Het regende niet hard, maar wel de hele dag. Gelukkig vond ik onderweg nog een verkrotte schuur in een weiland, waar ik droog kon lunchen.

Ik slaap en eet vanavond luxe, in een door Belgen gerund hotel in Gargilesse. Soms is er geen keuze, de gemeente gîte was vol en de volgende plek minstens Hotel des Artists van Renaat van Poucke10km. verder. Renaat rekent 40 euro voor een kamer, als je met zijn 2en bent, is dat nog te doen. Gelukkig waren mijn voorgaande overnachtingen goedkoop, dat middelt weer een beetje. En morgen (hopelijk, want het is zondag) in de volgende etappeplaats een plek in de gemeente herberg zien te vinden.

1. Mattie Waardenburg Amerongen:
    16 april 2016
    Dag gerard, ook hier heeft het geregend.en veel wind.gelukkig zijn wij gezellig naar jouw huis in schoonhoven geweest voor de verjaardag van jouw jetje.het was toch vreemd zonder jou,gerard .fijn dat jij vannacht in een hotelbedje weer een beetje warm slaapt.tot later en alle liefs,mam en pap.
  2. Mirjam Serry:
    16 april 2016
    Hoi ik had afgesproken naar jet te gaan na mijn werk compleet met cactus op verzoek van Henriette doch had een late klant . Henriette gebeld t was inmiddels over zessen. De plannen waren baar de film met zijn allen . Spreek wel wat anders af . Hoop voor jou op beter weer . Groetjes
  3. Theo Wasmus:
    17 april 2016
    We zijn niet ver van elkaar maar blijkbaar is het weer anders. 16 april was tot eind van de middag droog. Als ik de foto's zie is het net of het al langer geleden is. Slechts drie dagen. Wat een indrukken krijg je toch mee. Doe het rustig aan. Ik heb gehoord dat Jacques uit Parijs is uitgevallen.